maandag 16 juni 2008

A bun so (bun spreek je uit als boeng)





het is goed zo .


Eigenlijk is hier niet veel gebeurd, want ik heb iets verkeerds gegeten, vorige week dinsdag.
Ik denk dat ze me niet weg wilden hebben uit Nickerie.

We zitten veel binnen nu dus en wachten tot het wat beter met me gaat.
Bedankt allemaal voor alle leuke berichten en de fijne post!

Mijn verjaardag was er wel beter door, tussen al het rennen naar het toilet. hehe.

Ik heb veel gebeden om de rit die 3 uur duurt ( van Nickerie naar Paramaribo, waar ik nu ben) over een hobbelige weg goed te doorstaan, en het is allemaal goed gekomen.

Afscheidnemen op de laatste dag in mijn gebied was best wel droevig en er vloeiden veel tranen van beide kanten. Aparte ervaring vooral omdat het mijn eerste tranen op zending waren. Zoveel indruk maakte het dus op mij!

Ik houd het kort deze keer want er is echt niet veel gebeurd.
Volgende week meer!

Toch wat foto's

Vriendelijke groeten

Elder Koenen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Willem-Paul, veel beterschap toegewenst, en ik hoop dat je snel gewend raakt in dit gebied. Nieuwe mensen, nieuwe vriendschappen!

Groetjes,
Lydia

Anoniem zei

De eerste tranen...

Heee, hoe is het met je?.....

Ik dacht ik stuur nog snel even een berichtje want je heb nog niet je nieuwe erop. Mijn moeder belde me en ze zei dat er een brief voor me was. Nice.....! Dat heb ik echt ff nodig!!hihi.. Ik ben zooooo druk met school bezig, maar met succes..Ik ben iets leuks voor je inelkaar aan het zetten. Kan niet wachten om het op te sturen..

Tot gauw... per post

Zr Oddens
haha irritant heeee...