zaterdag 7 juni 2008

Oproep voor alle familie, vrienden en andere lezers van Elder Koenen...Bijna jarig!

Zoals jullie vast wel weten is Elder WillemPaul Koenen komende woensdag op 11 juni jarig!
Het is heel lastig om de post daar op tijd te krijgen, maar misschien kunnen we via dit weblog wel iets anders doen.
Als verrassing lijkt het me leuk, als jullie een reactie plaatsen op dit berichtje, om hem te feliciteren met zijn verjaardag, de reacties krijgt hij nl. wel te lezen........alleen al komende maandag.
Dus klim allemaal snel in je toestenbord en stuur hem een leuke felicitatie!
Iedereen alvast bedankt en veel lees- en kijkplezier verder,

Groeten, Lilian

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Ejj bakra!!

Zal het even kort houden dus vn harte gefelicteerd!!
Stuur je binne kort nog wel een keert een brief sammen met Rusley:) is leuk heb je weer wat onzin te lesen haha,..
Als je daar tijd voor hebt naast al het werk dat je daar vericht voor de heer;)
egt respeckt jo!!

Groetjes v'n Loes
Ps 'k hoop dat ik niet te veel typ fouten heb gemaakt

Anoniem zei

Hiep hiep, hoera! Elder Koenen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ga je nu ook iets 'sweeti' koken voor de mensen die je bezoekt? :>) Het is leuk om je ervaringen op zending te lezen, en ook fijn om te horen dat je meer jezelf kan zijn. Veel succes met het grote Werk, en geniet ervan!

Groetjes,
Lydia

Anoniem zei

Heey Elder Koenen,

Wat klinkt dat goed,
je eerste verjaardag op zending, wel lekker in een mooi en warm land maar ver weg van familie en vrienden wil ik je langs deze weg een hele mooie bijzondere verjaardag toe wensen.
En natuurlijk..............
VAN H A R T E G E F E L I C I T E E R D!!!

En je weblog is heerlijk om te kijken en te lezen, blijf ons op de hoogte houden zo ben je toch dichtbij.

Liefs Herma Brouwer

Anoniem zei

11 Juni hoe kan ik het vergeten!! Gefeliciteerd snaapie,... Ik hoop dat je, je toch ff extra speciaal voelt vandaag, want 25 jaar geleden ben je geboren!! Yeahhh!!!! ( en daar ben ik heel blij mee, en zo velen andere!!) Dus wat zijn mijn plannen op deze bijzondere dag, vraag je, je natuurlijk af.... IK ga TAAAART eten!! Lekker een chocolade taart.. EN een puntmutsje op natuurlijk, en een kaarsje uitblazen en wensen dat je nog heeeeel veeeeeel mooie ervaringen daar gaat krijgen. En niet word aangevallen door straat honden, of gepest word voor Bakra en dat je vandaag de juiste persoon vind om te onderwijzen .... En ik kan ook gaan uiteten naar de thai ofzo, en dan een vismenu nemen, OHHHH neeee die is TE HEET zoals ik al voorspeld had......... Hahahahahaha...............

Geniet van deze dag... En NL mist je.....

Lieve Groetjes....
van Zr sproetjes....

Anoniem zei

Hallo 25-jarige!

Van harte gefeliciteerd, ik wens je natuurlijk een hele fijne verjaardag woensdag! Volgens mij is het dan ook overplaatsingen, weet niet of je dan alsnog je pakje van ons zou krijgen als er overplaatsingen bij jullie zijn. Nou, afwachten maar! De inhoud is in ieder geval voor je verjaardag en many happy returns!
Veel plezier en maak er een hele goeie dag van, misschien wel met een lekkere taart, of een andere traktatie! Over twee jaar kom je bij ons maar de taart bestellen , die je wilt hebben....
Veel liefs, Lilian

Anoniem zei

Hey Elder Koenen,

Van harte gefeliciteerd!!!
Een hele fijne verjaardag toegewenst. Het is erg leuk om op de hoogte te blijven van je laatste "avonturen" via je blogsite.

Groetjes Sandra Park

Anoniem zei

heeyy Elder Koenen, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
groetjes van Stephanie Park

Anoniem zei

ej Elder Koenen

alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
veel geluk met je zending en hoop dat je veel leuks zal meemaken en dat je leuk collegas hebt!!!!!!!

groeten George Park

Alexander zei

Van Harte! En vindt voor je verjaardag maar dubbel zoveel mensen!

Groetsels,

Alexander

Anoniem zei

heej elder weepee ;)
hoeist daar in Suriname?
van harte van harte gefeliciflapstaart!!!!!!!!!
je 24 jaar zit er vandaag op:)
GOED ZO
dikke Zoen
Mariska

Unknown zei

ha lieve w.p. we hebben je een berichtje via de mailgestuurd,maar hier ook van harte alvast met je 25ste verjaardag,we denken veel aan je en we missen je,heel veel dikke zoenen rob,paulien,lotte en sanne(en een pootje van titus)

Anoniem zei

Hey Elder Koenen.
Lang zal hij leven,
Lang zal hij leven.
Lang zal hij leven in de gloria,
in de gloria, in de gloria.

Hieperdepiep hoera.

Gefeliciteerd joh. Dat je maar een fijne dag mag hebben op je eerste verjaardag op zending. Wat is je blogspot een goed idee. Ik vind het elke week genieten om te lezen. Ik wens je alle goeds de komende tijd. Nogmaals een fijne dag gewenst. Groetjes Erika

Unknown zei

Beste Elder Koenen,

alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. ik vind het echt fantastisch om al die verhalen van je op je blog te lezen, vooral omdat ik zelf ook mijn zendingsoproep voor Suriname heb gehad.

ik wens je in iedergeval een fijne dag toe en veder veel geluk, succes en plezier.

groetjes,
(elder)Jared Croese

Anoniem zei

Hey Swa,

Gefeliciteerd dude..uh Elder koenen..,
Taart in ya Face ;P
Box brotha, JD.

Anoniem zei

WWEEEPPPIIETJE!!! gefeliciteeeerd :D:D waauw alweer een jaartje ouder.. wat gaat de tijd toch hard he *pinkt een traantje weg* hihi.
Wauw ik ga je echt snel even schrijven, want ik vind het allemaal zooo tof wat ik hoor en hier op je blog lees!! Bedankt nog voor je kaartje laatst!

Ik schrijf je snel!!

GENIET VAN JE VERJAARDAG :D

groetjes,
Marieke :D

Anoniem zei

Hey Elder Koenen,

GEFELICITEERD met je verjaardag!
Maak er een leuke dag van...
nou ik moet je nog maar eens een brief sturen... ach komt nog wel!
nou tot snel he;) en hou je taai he!!
GOD BE WITH YOU....

Laterzz.... Rikkie Stein

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een hele fijne dag toe! Je bent nu een kwart eeuw oud! Hurray!!!