dinsdag 1 april 2008

Over een week









Veel vaagheid rond mijn heen vlucht maar het is nu zo goed als zeker dat ik maandag 7 april ga vliegen naar Salt Lake. De dag erna zal ik mij moeten melden in het Missionary Training Centre in Provo, Utah. Wel spannend. Dit is precies over een week. Beetje apart allemaal aangezien ik nog net zo leef als ik altijd doe en er dus wel veel gaat veranderen binnen 7 dagen. We zien het allemaal wel hoe het zal gaan. Ik ben erachter gekomen dat als iemand reageerd op mijn bericht zoals dit( onder dit bericht staat reactie) dat ik deze reactie dan ontvang in mijn email box. Wel leuk dus! Ook heb ik nog een paar hele vette fotos van mijn afscheids dienst die ik hieronder zal plaatsen. Deze zijn gemaakt door een goede vriendin van mij die fotografe is, Medea Huisman.








1 opmerking:

Anoniem zei

Fijn dat je nu weet wanneer het vliegtuig vertrekt. Helaas zit de Algemene Conferentie er niet meer in. Oh wacht, dit betekent dat ik je misschien nog zie het komend weekend, haha!
Leuke foto's ook.