zondag 6 april 2008

Officieel


vandaag ben ik officieel zendeling geworden, heel leuk allemaal. Ook is het mijn laatste dag hier in Nederland. Een beetje onwerkelijk allemaal maar het is wel heel goed gegaan allemaal. Vooral door alle toffe reacties en steun van iedereen. Mijn koffers zijn allemaal ingepakt en zijn precies op het juiste gewicht. Morgen vroeg vertrekken we met mijn ouders en het gezin waar ik woon rond 5 uur richting Brussel en daar vlieg ik om 10uur naar Atlanta waar ik overstap richting Salt Lake City. Hier zal ik aankomen rond 19:00 in de avond. Het lijkt vrij kort vliegen maar het aparte is dat ik 8 uur terug in de tijd vlieg door het tijd verschil! Dat betekend dat ik helemaal stuk kapot zal zijn als ik aankom. Het zal de moeite allemaal waard zijn en ik hoop wel dat ik een beetje kan slapen vanavond en morgen als ik aankom. Ik zal me namelijk moeten melden in het zendelingen training centrum ( Missionary BOOTCAMP) dinsdag om 12uur in de middag. Hier krijgen bijna alle zendelingen van over de wereld hun taal en zendingstraining en zitten op het moment ongeveer 3500 zendelingen. Word een apart wereldje dus! De meeste moeten een andere taal leren en verblijven er dus 2 a 3 maanden. Ik hoef er maar 3 weekjes te zitten. Ik houd jullie op de hoogte hoe het allemaal verlopen is! bedankt en tot later

3 opmerkingen:

Unknown zei

lieve willem-paul,wij wensen jou een goede reis en aankomst,wij zullen aan je denken en we schrijven natuurlijk,heel veel dikke kussen,rob,paulien,lotte en sanne xxx

Anoniem zei

Veel succes in de MTC!

Anoniem zei

RESPECT!

Veel kracht,succes en wijsheid.

Ben trots op je!

][v][
patrick