maandag 29 september 2008

ZION


Het Koninkrijk van God word Zion genoemd., omdat de mensen er in één van hart en één van zin zijn.

Een sterk stuk touw is een samenbindsel van vele breekbare koordjes. Wanneer je één stukje koord neemt, kun je het makkelijk kapot trekken of snijden. Wanneer je echter de vele koordjes samenbindt tot een sterk stuk touw, kun je er een inmens groot gewicht aan hangen. Als je het van goed materiaal maakt, is het bijna onbreekbaar.

Zo is het ook met het Koninkrijk van God. Alle kleine koordjes, de mensen , zijn op zich breekbaar en kwetsbaar. Wanneer al deze mensen samenwerken en een eenheid vormen kunnen ze bergen verzetten en is The Sky The Limit.

Deze tekening had ik gemaakt voor een vergadering in de kerk. We hadden een geweldige avond in de kerk, die ging over de groei van Zion en dat wij daar allemaal een deel van zijn. Alle leden en niet alleen de elders, dus. We keken een video hoe snel de kerk groeit en hoe dat vanaf 1830 is gegaan. Dat er nu ongeveer 13 miljoen leden van de kerk op de aarde zijn en dat deze Kerk één van de snelst groeiende kerken op aarde is....volgens mij is dat zo, omdat het waar is.

Het Koninkrijk van de Heer is wat nu op aarde de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen is. De Leden vormen dit Koninkrijk en natuurlijk staat Christus aan het hoofd ervan.
Ik weet dat we een Profeet vandaag op aarde hebben die dit Koninkrijk op aarde leidt en dat we nog steeds openbaring van God krijgen. Die helpt ons om te gaan met de vele moeilijkheden en verleidingen die we dagelijks kunnen tegenkomen. Ik ben dankbaar voor al het geluk en de zegeningen die ik dagelijks kan voelen.

Ook dank ik jullie allemaal voor jullie support door brieven en leuke berichten!

Het werk gaat voort!

Bedankt.

Lobi , Krakti, Bribi

1 opmerking:

Anoniem zei

Heeee, wat een nice nice filmpje zeg! En leuk gedaan... Sooo hoe gaat het met je daar in sranang?? Oh trouwens mijn zus is daar nu ook gesetteld en al! Ze woont in warnica (ofzo iets) Je weet ik ben een beetje een nep surinamer, Jij bent nu meer surinamer dan ik..Oh En ze woont dichtbij de kerk.. haha Daar hebben wij natuurlijk hartelijk om gelachen!..... Heb een goede week, this week! Oh btw heb je ook G.C gekeken!Wat een goede toespraken. En mogen we de woorden van Br.Uchtdorf opvolgen en engelen zijn voor de mensen om ons heen... Wij (de nederlandse maatschappij) missen je.. Veel lieve groetjes Sereentje teentje against all odd ness (jou goede grap!) HA HA HA HA HA ;)