maandag 22 februari 2010

Beter bericht


Deze week was weer heel interessant.

Door de vele medicijnen die ik moest nemen was ik echt helemaal niet fit. Het was niet makkelijk en zo kreeg ik de mogelijkheid weer te leren. Soms leer ik niet op de makkelijke manier, maar op de moeilijke en hardere manier. zo gaat het.

Door al deze pijnstillers en antibioticum en alles voelde ik me niet te switi.
De helft van de tijd was ik aan het slapen en echt aan het ruzie maken met mijn lichaam, omdat mijn geest meer wilde dan mijn lichaam aan kon.
Soms lag ik op mijn bed en had ik helemaal geen kracht meer. Dus dat betekende dat ik niet kon werken. Ik had wel een goede ervaring gehad. Ik begon om kracht te bidden en heb daadwerkelijk gemerkt dat ik energie kreeg en licht weer in mijn lichaam ontving. Dat was een ervaring die mijn getuigenis heeft versterkt dat de Heer werkelijk met ons is en ons kan vullen met kracht wanneer wij erom vragen.

We hebben mooie ervaringen gehad met mensen die in het ziekenhuis waren en we hadden bezocht en de Geest was zeer sterk met ons. we hebben wonderen gezien en hebben elkaar geholpen om deze tijd door te komen.

het gaat weer beter nu. Dit is mijn laatste dag met pilletjes, dus ik kan weer hard gaan werken.

ik ben blij hier en houdt van jullie

groeten

e. koenen

Geen opmerkingen: