maandag 23 november 2009

Stretching






rekkend!

de profeet heeft gezegd: "Bid niet voor een roeping die gelijk is aan je kracht, maar bid om de kracht die je nodig hebt voor je roeping."

Dat is zeker wat ik mee maak. Bidden om kracht zodat alles gaat zoals het moet. en ineens kun je veel meer veel beter veel langer dan je had verwacht.

daarom hebben we de kerk nodig. daarom hebben we Christus nodig. om met Zijn hulp jezelf meer te ontwikkelen op een rechtvaardige manier dan je normaal zal doen.


We hadden een mooi weekend. een mooie doopdienst van de familie Harlequin. Ze zijn leuk. Ik was daar toen ze gedoopt waren in Blauwgrond en de jongste dochter was toen nog 7 jaar, dus kon nog niet gedoopt worden en ze keek er altijd naar uit. Vorige week was ze 8 geworden, dus wou ze gedoopt worden en ik mocht haar dopen. Was echt heel leuk. Ze was erg zenuwachtig maar alles ging perfect. De familie was echt blij.

Ook heb ik met 2 elders samengewerkt die sommigen van jullie wel kennen. Elder Kempenaers, die familie is van de familie Feith en met elder Lubberink, die uit de gemeente Emmen komt geloof ik.

We hadden een echt goede tijd samen en ze zijn geweldige zendelingen.

Ik ben blij om anderen te mogen dienen. zowel mensen in Suriname als de zendelingen. dat maakt me echt gelukkig.

Ik had een beetje creativiteit laten zien met een stropdas die ik geverfd heb en die ik gegeven heb aan mijn trainer elder Dinge. Vandaag is hij met zijn 2e zending gestopt. Hij had hard gewerkt en ons geholpen voor een paar weken. was echt leuk om met hem te wonen.

ook zag ik een oude vriend. elder Wright. Hij was samen met mij in het vliegtuig gevlogen van Utah, Amerika naar Trinidad vorig jaar. We hadden een dag samenin Trinidad doorgebracht. en nu is hij Assistent van de zendingspresident dus we hadden gisteren even samen gewerkt. Echt leuk om elkaar terug te zien en te zien hoeveel we zijn gegroeid sinds die tijd. echt cool.

ik ben dankbaar voor mijn zending en alle mogelijkheid om te dienen en dankbaar voor jullie steun ook.

veel groeten.

Geen opmerkingen: