zaterdag 21 november 2009

The close encounter

mensen hebben gewoon apen in hun tuin. gek! toch wel. mijn collega ging hem een hand geven. ik groette hem met thumbs up . dat was prima voor mij. hah!

deze week hebben we een mooie doopdienst gehad van Gaby. 18 jaar. haar broers en zusjes waren al een tijdje gedoopt en ze twijfelde lang. door haar aan te moedigen erover te bidden had ze een antwoord gekregen en had ze gekozen om de stap te maken en ze was heel blij ermee.

de dag later werd ze meteen geroepen als 2e raadgeesters in ZHV. ze was een beetje verrast en toch blij over deze uitdaging.

Ik had nooit gedacht dat ik zoveel hulp kon krijgen door de schriften te lezen.

ik had nooit gedacht dat de Heer zoveel aandacht voor mij persoonlijk heeft. ik weet niet hoe Hij dat doet, maar Hij doet het.

Ik had dingen als uitdaging en ik heb gezien dat door gebed spreken wij tot God maar door de schriften praat hij terug.

Wanneer wij met gebed studeren worden we geleid waar we moeten gaan en ik heb zoveel ervan meegemaakt deze week. Dat ik datgene had gelezen wat ik nodig had om mij persoonlijk en dit werk goed te laten gaan en dat geeft me een heel dankbaar gevoel.

We hebben een paar heel toffe onderzoekers en we zijn enthausiast om vooruitgang te zien.

iets dat ik heb geleerd is dat we een positieve spiraal moeten creeeren en soms voordat dat lukt moeten we eerst even door een dalletje gaan voordat het heel goed gaat. ik voel dat op dit moment we de turn around gaan maken in het land en de zending en dat we weer heel veel succes gaan hebben zoals aantal maanden geleden.

De Heer houdt van al Zijn kinderen en geeft aandacht voor ons allen. Dat moet een ieder van ons beseffen en let op en je zult zien dat hij met je leven bezig is.

bedankt voor al jullie Lobi.

e. koenen

Geen opmerkingen: