woensdag 28 oktober 2009

Add on......


De mensen waar ik mee in de hangmat zit zijn marcel en angela en hun kid o'neal.

Ze hebben me zoveel bedankt deze week. Ik kende ze nog van vorig jaar en ze waren getrouwd en hij werd gedoopt 2 weken nadat ik Nickerie had verlaten. Hij heeft een ruw verleden, vooral doordat hij een veteraan is en die hebben veel trauma's. Toen ik hier weer terug was gekomen , zijn we hem vaak gaan opzoeken en hij heeft me bedankt. Hij zei dat, nadat hij een beetje was weggevallen, hij weer is terug gekomen, omdat ik hem ben blijven bezoeken. Zijn vrouw heeft me bedankt dat ik hun leven heb gered en hun familie heb gered. Dat raakte me echt enorm.

Dat is zending mensen. Zoveel invloed kunnen we uitoefenen door het licht dat Christus in ons leven geeft te laten zien aan anderen. Levens worden letterlijk gered. Marcel is onherkenbaar voor veel mensen die hem een jaar geleden kenden. Helemaal anders geworden en hij had een mooie toespraak gegeven in de kerk zondag.

dat is het wonder van de verzoening van Christus. er is hoop. voor iedereen.

Geen opmerkingen: