maandag 17 maart 2008

Alles heeft een begin

Na 11 weken wachten kreeg ik eindelijk mijn oproep binnen op 18januari 2008. Aangezien ik niet kon kiezen naar welk land ik zou willen gaan was ik erg verblijd toen ik hoorde dat Suriname het land zou worden waar ik 2 jaar ga dienen. Ik was zoals je kunt zien op de foto enorm opgelucht, haha. Intussen is er veel gebeurt en is het alweer 17 maart, over precies 3 weken zal ik me melden in het trainingcentrum in de States. Hier zal ik voor 3 weken blijven en rond 30 april vlieg ik naar Suriname na een korte stop in Trinidad waar de Zendingspresident met zijn vrouw verblijft in een mooie villa.

Ik vind het echt tof dat ik mijn ervaringen bij zal kunnen houden via dit logboek, ook zal ik mijn gegevens over waar ik verblijf en waar ik post kan ontvangen bijhouden via dit weblog.

Aankomende Zondag 23 maart heb ik een afscheidsdienst in de kerk waarna het allemaal nog veel sneller zal gaan. Het avontuur gaat nu echt beginnen! Eerst was het gewoon een idee wat me leuk lijkt en een beetje op fantasie leek, op het moment word het allemaal wel heel realistisch. Niet erg , al is het wel erg spannend.

Ik denk dat ik gewoon moet beginnen en daar zijn en dan zal de spanning wel van me afvallen.

Nog een aantal weekjes knallen en dan begint de grote reis.

Ik hoor heel erg veel toffe verhalen en wat andere mindere verhalen over grote kuilen in de weg, vieze beesten, vervelende ziektes en nog wat andere dingen maar ik kijk er echt naar uit het veld in te gaan!




Express yourself instantly with MSN Messenger! MSN Messenger